Τα Προσκυνηματικά αρκούνται μόνο στο να φιλοξενούν διευθύνσεις Ορθόδοξων χριστιανικών ιστοτόπων και τόπων.
Έχουν σταματήσει προ πολλού να βάζουν δικές τους αναρτήσεις.

Το ημερολόγιό μας


Blogs Εκκλησιών, Κληρικών, Εκκλ. Ανακοινώσεων κτλ

BlogRoll

BlogRoll-2

Πολιτικά, Κοινωνικά, Εξωτερικές Υποθέσεις κτλ

4 Νοεμβρίου : Άγιος Γεώργιος Καρσλίδης

Με λεπτομέρειες που προξενούν εντύπωση έδωσε τις τελευταίες οδηγίες του για την ταφή του, στη σεβαστή και αγαπητή του μάνα Αργυρώ : "Οι ιερείς θα μου φορέσουν το κουκούλι και θα μου σκεπάσουν το πρόσωπο. Θα με θέσετε κάτω από τον πολυέλαιο και θα μου ανάψετε καθαρί κερί. Ο κόσμος θα προσκυνά την εικόνα του Χριστού, που θα μου έχετε στο στήθος. Οι γυνααίκες να φορούν άσπρα μαντήλια. Τα υπάρχοντά μου τα λειτουργικά να τα θέσετε στον τάφο μου. Για την εκταφή θα υπάρξει σημείο. Τα πουλιά της αυλής θα πετούν στο ίδιο σημείο κατά την ταφή μου και τα κυπαρίσσια που φύτεψα θα γύρουν κατά τον τάφο μου. Όλος ο κόσμος να φάει και να ετοιμάσετε φαγητό. Εφτά φορές να φουρνίσετε ψωμί".
Λίγες ώρες μετά τα μεσάνυκτα, ημέρα Τετάρτη ξημέρωνε, η 4η Νοεμβρίου του 1959, παρέδωσε το πνεύμα του στον Πλάστη του, τον οποίο αγάπησε και υπηρέτησε θερμά από παιδί. Ο Γέροντας την ύστατη αυτή ώρα θέλησε να είναι μόνος με μόνο το Θεό, όπως έκανε και όλες τις κορυφαίες ώρες της ζωής του. Με τρόπο απομάκρυνε και τη γερόντισσα Αργυρώ από το κελλί του. Όταν επέστεψε τον βρήκε μακαρίως αναπαυόμενο από τους πολυετείς μακρόθυμους αγώνες του. Ήταν 58 ετών. Πρίν βγεί από το κελλί του η μάνα Αργυρώ τον είδε να στρέφεται προς την εικόνα της Παναγίας και να λέει: "Της ευσπλαχνίας την πύλην άνοιξον ευλογημένη Θεοτόκε".


Για τα έγγραφα αγιοποίησης, ευχαριστούμε τον Ορέστη.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ ΤΗΣ Α. Θ. ΠΑΝΑΓΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ κ.κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 02/11/2008 ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ, ΕΠ’ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΣΛΙΔΗ.