Τα Προσκυνηματικά αρκούνται μόνο στο να φιλοξενούν διευθύνσεις Ορθόδοξων χριστιανικών ιστοτόπων και τόπων.
Έχουν σταματήσει προ πολλού να βάζουν δικές τους αναρτήσεις.

Το ημερολόγιό μας


Blogs Εκκλησιών, Κληρικών, Εκκλ. Ανακοινώσεων κτλ

BlogRoll

BlogRoll-2

Πολιτικά, Κοινωνικά, Εξωτερικές Υποθέσεις κτλ

15 Αυγούστου : Κοίμηση της Θεοτόκου

Αυτή την ημέρα εορτάζουν όλοι.
Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα !

Ιδιαίτερα εορτάζουν

- Παναγία Μαλεβή


- Παναγία Σουμελά


- Παναγία Κανάλα


- Παναγία Χρυσοσκαλίτισσα


- Παναγία Εκατονταπυλιανή


- I.M. Κλειστών (Φυλής)

- Ιερό Προσκύνημα και Καθίδρυμα Παναγίας Ελευθερώτριας Αττικής

- I.N. Αγίου Δημητρίου Μεγάλης Παναγίας Θηβών

- Κοιμήσεως Θεοτόκου Γηρομερίου

- Κοιμήσεως Θεοτόκου Σπηλιάς Αγράφων

- Παναχράντου Άνδρου

- Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Αμαρουσίου


- Χρυσοσπηλαιώτισσα, τηλ. 210-3216357

- Παναγία της Τήνου

- Ιερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Κομοτηνής 25310.22827

- Η Χώρα των Ζώντων και η Χώρα του Αχωρήτου,
από την είσοδο του Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Καλλιθέας (παλαιό ημερολόγιο)


- Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου Στενιών Άνδρου


- Παναγία η Γαλατοκτησμένη

Ένα από τα πιο γνωστά πλέον προσκυνήματα στην Ανατολική Κρήτη είναι και κείνο της Παναγίας της Ρίζας. Απέναντι από το χωριό είναι κτισμένο ένα μικρό εκκλησάκι που σήμερα μετά από πολλές οικοδομικές παρεμβάσεις έχει μετατραπεί σ’ ένα μοναστήρι προς τιμήν της υπεραγίας Θεοτόκου.Πότε οικοδομήθηκε ο ναός δεν είναι γνωστό, είναι όμως σίγουρο μέσα από τους θρύλους ότι ο ναός οικοδομήθηκε από το γάλα των ζώων που οι βοσκοί έδιναν στους κτίστες. Το παρακείμενο χωριό Παρασπόρι κατά την οθωμανική περίοδο λόγο της ποσότητας νερού που διαθέτει κατοικούνταν μόνο από μωαμεθανούς, οι οποίοι και απαγόρευσαν την χρήση νερού για την κατασκευή ναού. Έτσι οι κτηνοτρόφοι της περιοχής καθημερινά πρόσφεραν ποσότητα γάλατος για την οικοδόμηση του ναού της Κοιμήσεως της Θεοτόκου.Το αγιόθυρο του ναού, παραπέμπει σε εποχή λίγο πριν από το τέλος της οθωμανικής κυριαρχίας σαν αποτέλεσμα της επανάστασης του 1897. Το ίδιο συμβαίνει και με τις εικόνες του τέμπλου μία του Σωτήρος και μία της κοιμήσεως της Θεοτόκου είναι λαϊκή τέχνη του τέλους του 19ου αιώνα.Όπως και στη Ρίζα έτσι και στην Παναγία ο ναός έχει υποστεί επέκταση μικρότερου μεγέθους από το ναό του οικισμού αλλά σε όλες τις περιπτώσεις δείχνει ότι οι χριστιανοί θέλησαν να επεκτείνουν το ναό τους για να καλύψουν τις λειτουργικές τους ανάγκες.
Από το "sitia news-Σητεία νέα"